Vi lovar ärlighet, förutsägbarhet och hög kvalitet

Loyalty är en nordisk leverantör av kundservice, mötesbokning och försäljning

Vi har kontor i Stockholm, Oslo och Drammen med över 350 anställda.

Loyalty är Bring Dialog Norges tidigare TM-avdelning och startade sin verksamhet redan 1995. Du kan besöka oss på Solna Torg i Stockholm, på Maridalsveien 323 i Oslo och på Gyldenløve Brygge i Drammen.

Företagsinformation

Loyalty Nordic AB org.nr. 559069-2314

Loyalty Customer Service AS org.nr. 915 379 761

Loyalty AS org.nr. 992 865 628

Ärlighet

Vi är ärliga och vi tar ansvar. Som organisation måste vi alltid kunna stå för det vi säger och det vi gör.

Trygghet

Genom arbetsinsats och attityder ska Loyalty alltid vara en säker arbetsplats för våra medarbetare och en trygg leverantör för våra kunder.

Struktur

Vi vet att om vi ska lyckas leda och utveckla unga människor, och leverera den kvalitet vi är stolta över, måste god struktur vara en grund. Hela vår organisationskultur bygger på goda och etablerade rutiner.

 

LEDNING, RÅDGIVNING

Anton Olovsson

VD i Loyalty Nordic AB

E-postLinkedIn

LEDNING, FÖRSÄLJNING

Martin Nilsson

Partner och avdelningsledare Loyalty Nordic

E-postLinkedIn

LEDNING, RÅDGIVNING

Rune Larsen

VD i Loyalty AS

E-postLinkedIn

EKONOMI, ADMINISTRATION

Staphani Jeyathasan

Ekonomi- och administrationsansvarig

E-postLinkedIn

LEDNING, KULTUR

Christian Habbestad

VD i Loyalty Customer Service AS

E-postLinkedIn

HR, REKRYTTERING

Elise Samuelsen

HR-ansvarig i Loyalty-gruppen

E-postLinkedIn

PRATA MED OSS