Loyalty lovar sina kunder trygghet, kontinuitet, ärlighet och kvalitet. Detta uppnår vi genom dialog, uppföljning och tydligt fokus på utveckling av våra anställda. På så vis skapar vi rätt förutsättningar för långvariga relationer med alla våra kunder.
Ärlighet innebär att en anställd är uppriktig i sina uttalanden och handlingar. En anställd är tydlig, punktlig och ansvarstagande med hög arbetsmoral.
Loyalty ska igenom sitt arbete och gärningar alltid vara en trygg arbetsplats för våra anställda, en trygg partner för våra leverantörer och en trygg samarbetspartner för våra kunder.
Struktur betyder att vi ska göra det vi lovat, på avtalat tid och med hög kvalitet. Det är avgörande för oss att ha en bra struktur för att kunna utveckla unga människor inom försäljning och ledarskap. Strukturen lägger grunden för den kvalitet vi stolt levererar till våra kunder.
Mail:
Anton Olovsson (Platschef)
073-314 36 83 /
Karoline Follestad (Säljansvarig)
+47 404 67 604 /